суббота, 30 марта 2013 г.

Бійка на Екологічній акції у Єнакієвому. З перших вуст.


Привіт! Мене звуть Тетяна. Я дівчина Дмитра Глазунова, Голови міського осередку ВО «Свобода» у Єнакієвому, того, котрого побили 28 березня. У Інтернеті багато статей щодо бійки, але правдивих мало. Тому я пишу тут цю статтю, щоб донести правду та розповісти що за брехню та провокації несе наша влада. 

Багато хто знає, що у нашому місті є металургійний завод, через викиди якого постійно хворіють тисячі людей та дітей. Ми з Дмитром вирішили зробити екологічну акцію біля заводоуправління, щоб відкликати
дозвіл на викиди від 31.03.2009                  № 14120000000-33, який надає підприємству право здійснювати  викиди забруднюючих промислових речовин з перевищенням встановлених норм,  зокрема, сірки –  з перевищенням норм у  4,27 рази; суспензованих твердих речовин – з перевищенням норм у 85,45 рази, а окису вуглецю – з перевищенням норм у 125,5 рази. При цьому для 46  джерел забруднення ПАТ «ЄМЗ» дія цих дозвільних документів поширюється до  31.12.2013 року. Акція планувалась на 28.03.2013р. на 15:00.


Саме тоді, 28 березня десь о 14:00 Дмитру зателефонував невідомий, та повідомив, що «Партія Регіонів» влаштовує екологічну акцію на тому ж місці, що і ми, тільки на 14:30. Підійшовши до заводоуправління ми і справді побачили мітинг під прапорами ПР, багато міліції та перекриті вулиці. Пішли у натовп - побачили усі вершки нашого міста: мера Олійника, народного депутата від ПР Літвінова та багато інших цікавих особистостей. 


Ми відійшли від місця проведення мітингу метрів на 300 і там чекали на голову Донецької обласної організації ВО «Свобода» - Ігоря Славгородського, нардепа Блавацького Михайла та на журналіста. 

У цей момент ми стояли біля букв «ЄМЗ» . Я розмовляла із 13-ти річною сестрою Дмитра, що стояла поруч, а сам Дмитро розмовляв зі Славгородським по телефону. До Дмитра в притул підійшли 2 здоровезні агресивно налаштовані чоловіки та сказали: «Надо поговоріть» . Мене це насторожило, я сказала: «Хто ви такі? Я буду знімати розмову», увімкнула фотоапарат, навела його на чоловіків і потягнулася за своїм посвідченням журналіста, воно було у внутрішній кишені куртки. Одразу один з чоловіків, Дмитро Бірюков, схопив за фот та почав його виривати саме тоді я увімкнула відео зйомку. Він схопив мене та притяг до себе, у цей час Глазунов намагався йому перешкодити - став поміж мною та чоловіком крикнув: «Забери від неї руки!», але той вдарив мого Дмитра декілька разів по обличчю. Потім знов перейшов на мене, почав мене душити , трясти, намагатися відібрати фот. Це тривало хвилини 3… Я чула, як Глазунов кричить: «Прибери від неї руки» та чула, як його били, побачила лише як інший чоловік, Гриценко Сергій, вдарив його лівою рукою у обличчя. Бірюков заламав мені руки за спину, стягнув ланцюжок фоту з моєї руки, відпустив праву руку, на якій був фотоапарат, сильно смикнув за ліву, потім відпустив і її, відійшов на метрів 5 . Я вигукнула: «Віддай камеру», а він зі всього розмаху вдарив її об землю. Я підняла фот, почала кричати: «Що Ви наробили?У Вас совість є? Фотоапарат коштує більше ніж Ваша совість!», той … підбіг до мене схопив за горло та почав трясти. У цю мить підбіг мій хлопець та відштовхнув нападника від мене. Я з сестрою Дмитра побігла до ДПСника, що стояв у 15 метрах від місця бійки та спостерігав за дією. Ми попросили надати хоч якусь допомогу. Він відмовив. Тоді я побігла до місця мітингу, але за 100 метрів мене наздогнали ці чоловіки, які вчинили бійку та сказали, щоб я нічого не робила. Я почала кликати на допомогу Міліцію. У 20 метрах від мене було декілька десятків міліціянтів, але ніхто з них не звертав уваги до того як я почала кричати. Коли до нас підійшли міліціянти, мій Дмитро, Славгородський – я побігла у сторону мітингу щоб сповістити людей щодо наших намірів по відкликанню Дозволу, але до мікрофону мене не пустила міліція.
Через деякий час Дмитро розповів мені, що коли я побігла шукати допомогу, приїхали наші «Свободівці» та розчепили бійку, відтягнувши мого хлопця від нападника - Бірюкова. Доречі, Дмитро Бірюков розбив і камеру журналіста, на котрого ми чекали. Але я цього вже не бачила… Бачила лише його розбиту камеру та кров на ній…

Нас всіх забрали у міськвідділ. Мене тримали там 3 години. Глазунова одразу після цього на «Швидкій» відвезли у лікарню, де на нього вже чекав Найкращій ЛОР нашого міста, мер і багато інших визначних людей. У Дмитра відкритий перелом носу зі зміщенням. Йому зробили операцію. Зараз він лежить у лікарні з розпухлим обличчям. Хочу зауважити, що по моїм даним побої з Дмитра у травматології не знімали! Я відбулася розтягненням зв'язок плеча, дрібненькими сінцями та жахливим болем у м'язах. Коли знімали побої з мене, вказали лише на розтягнення, бо усе інше - то незначне. 

Ті двоє: Гриценко та Бірюков зараз також лежать у лікарні. З дуже сильними побоями! 
А ТЕПЕР ДУМАЙТЕ, Я ДІВЧИНА, КОТРА ВАЖИТЬ 43 КІЛОГРАМИ ТА ХЛОПЕЦЬ, ЯКИЙ ВАЖИТЬ 55 КІЛОГРАМІВ, МОГЛИ ПОБИТИ ДВОХ КРЕМЕЗНИХ ЧОЛОВІКІВ???
Ось наше з Дмитром фото 


А ось фото нападників
                                                               Дмитро Бірюков
                                                              Гриценко Сергій


Ось так мій коханий виглядає зараз 



Мій розбитий фот











13 комментариев:

  1. Вам детки любить друг друга и радоваться жизни. А политикой пусть дядьки занимаются.

    ОтветитьУдалить
  2. я могу только сказать ,что корми своего парнишу лучше !!а то худой ,хилый))даже не сможет заступиться за тебя))и в спорт зал запиши его!!=))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. їмо 3-4 тисячі ккал в день, і займаємось фізично, але якщо захочуть побити поб'ють, вбити -вб'ють, тому зациклюватися на фізичній силі не бачу сенсу.

      Удалить
  3. Разбитого фотика аж 4 изображения, избитого коханого - лишь 2. Делаем выводы, что жальче девушке Татьяне Горбачовой ))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. я розумію, що деяким подобається мій розбитий писок, тому я сказав менше моїх фотографій.

      Удалить
  4. В другой раз руки ноги поломают не надо в Енакиево лезть !!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. та на здоров'я - дихайте глибше =) І піч в хаті постав, щоб цією зимою меблі палати, коли більше нічого не залишиться.

      Удалить
  5. Молодцы, что ведете блог. Все обстоятельно и понятно написано. Правильно. Все бы так.

    ОтветитьУдалить
  6. Офигеть...Я как славянин не могу пройти мимо песпредела...оставьте более точную информацию об их местоположении...я подьеду И разобью этим двум упырям ихние жирные рожи! Братья, кто со мной?

    ОтветитьУдалить
  7. вам з Дмитром треба спортом зайнятись буде легше з ворогами битись

    ОтветитьУдалить
  8. Я знаю Диму Бирюкова. Он никогда в политике не участвовал, просто ему не нравится, когда его оскорбляют.

    ОтветитьУдалить